wtorek, 28 sierpnia 2012

Coś o mnie...

Siemka!

W związku tym, iż jest to mój pierwszy blog, pragnę by użytkownicy odwiedzający pisali swoje opinie, które również pomogą mi w prowadzeniu tej strony!

No to coś o mnie...:)
Mam na imię Adrian i za 3 dni kończę 23 lata. Jestem pasjonatem sportowym, a w szczególności tematyką rowerową. Interesuje mnie każda nowinka ze świata roweru. Uwielbiam również rywalizację w ów maratonach. Tak naprawdę wtedy czuję to na co tak dużo pracuje się w sezonie, jak i przed nim - tak jest...Adrenalinę i zdrową rywalizację! Kolarstwem zacząłem interesować się 3 lata temu, gdy po raz pierwszy podjąłem pracę w tzw. Pro Shopie, dzięki któremu złapałem zajawkę, dowiedziałem się bardzo dużo o rowerach (w zasadzie uczyłem się sam, dużo czytając i rozmawiając z osobami, ktore na prawdę miały o tym pojęcie). I tak to się zaczęło...Kupiłem pierwszy wysokiej klasy rower - Cube AMS 100.
Po pierwszym sezonie, w którym zrobiłem 3000km, stało się jasne, że weszło mi to w krew i nie jestem w stanie o niczym innym myśleć i mowić. W następnym sezonie z roweru została tylko rama, a wszystko inne zostało zakupione z myślą o maratonach. Najwyższej klasy osprzęt taki jak - Shimano XTR, komponenty grupy SRAM XX, Mavic... Rower Full Suspension na aluminiowej ramie, ważący 9.8kg naprawdę robił na mnie wrażenie.



Nic nie pozostawało, jak tylko wsiąść i się scigać:) sezon zakończony średnią ilością przejechanych km (bo tylko 6tyś...), ale radości nie da się zmierzyć.
Niestety z pewnych przyczyn musiałem rozstać się z tą maszyną, lecz nie z moją pasją.
W tym momencie znów jestem na etapie marzeń i mozolnego składania nowego rowerku.
Poza tym moim hobby od dzieciństwa było narciarstwo alpejskie, w którym ścigałem się zawodniczo i dzięki rodzinie, która mnie wspierała myślę, że miłość do sportu wyczynowego pozostała.
A tak z innej beczki uwielbiam również podróże, słuchać dobrej muzyki, smakować różnych nieznanych mi potraw, jak również interesują mnie zagadnienia z dziedziny informatyki.

Mimo "chwilowego" braku roweru jestem osobą bardzo szczęśliwą dzięki wspierającej mnie w tych trudnych czasami chwilach mojej kochanej narzeczonej!

5 komentarzy: